• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

T

Tada

Gäst
Poäng: 0
Dock samtycker man till att Get Divide via Tink får tillgång till kontonummer, saldon, lån, räntor och annan information så man behöver nog vara hyfsat exakt och ärlig med vad man betalar för när det gäller övriga lån etc..


Är lite tveksam till detta . Har ingen bra historik via tink utan många konstiga transaktioner i banker m.m ögon . Jag blev beviljad och pengar utbetalt var inte så exakt heller med utgifterna tog med mina vanliga lån men inte 2-3 snabblån . Kanske får sota för detta sen men jag tror att dom använder mest för att verifiera kontot .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
T

Tada

Gäst
Poäng: 0
Är lite tveksam till detta . Har ingen bra historik via tink utan många konstiga transaktioner i banker m.m ögon . Jag blev beviljad och pengar utbetalt var inte så exakt heller med utgifterna tog med mina vanliga lån men inte 2-3 snabblån . Kanske får sota för detta sen men jag tror att dom använder mest för att verifiera kontot .


Har dock en hög lön på 420000 men också högt underskott
 

Jfo53

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Hur lång tid tog det för er med Swedbank innan pengarna kom in?
 

Jfo53

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
5 Augusti 2018
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Hur funkar det här tink? Eller använder dom det bara för att få fram kontot? eller kollar dom ens transaktioner innan dom betalar ut krediten?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Det är väl egentligen ingen som vet men som jag skrev tidigare, så samtycker man till att Get Divide får tillgång till ditt transaktionskonto med information om lån, saldon etc. Det kanske bara är så att kontoinformation inhämtas men bara tanken på att de kan syna mina privata transaktioner gör att jag tvekar.

Hur funkar det här tink? Eller använder dom det bara för att få fram kontot? eller kollar dom ens transaktioner innan dom betalar ut krediten?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp